jordanie2019.reismee.nl

Welkom

Hoi

Daar gaan we weer. Een totaal ander land, ander continent en andere setting. Voor het eerst sinds jaren zonder Tim, dus geen timajo's maar majo's of joma's. Klinkt eigenlijk niet, dus daarom maar Jordanië 2019. Lekker simpel.

Goed, een nieuwe reis dus. Dit keer niet zo lang als anders en zonder Tim, dus even wennen. Ook reizen we dit keer met een groep, dat leek ons iets verstandiger in dit land.

We vertrekken aanstaande woensdag na een hoop drukte rondom de verhuizing van mijn moeder, maar we hebben er zin in.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Niemand kan dit zien, dus doe gerust.

We zien jullie graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marinette en Joost

Reacties

Reacties

Fiona

Dat is inderdaad even wennen zonder Tim, maar ook hopelijk heel gezellig met z'n tweetjes! Heel veel plezier!

Linda

Met een groep Jordanië bezichtigen vond ik geweldig. Zeker omdat ik alleen was. Voordeel is dat de gids behoorlijk veel extra info kan geven over de mooie bezienswaardigheden.
Jordanië is echter ook prima zelfstandig te bereizen. Het is er echt veilig en de wegen zijn er goed.

Als jullie de dag vrij hebben in Amman, kan ik de Citadel aanraden. Gewoon met een aantal mensen en über bellen. Voor omgerekend 1 euro pp zit je in het centrum. Kijk of je met zonsondergang boven op het Citadel kan zijn. Echt fantastisch! Let wel even op de openingstijden want ze sluiten vroeg.
Daarnaast is de 'arena' in het centrum (ik kom even niet op het woord) een aanrader inclusief het museumje aan de zijkant.

Veel plezier en ik ga jullie volgen!

Pammy

Verstandig dat jullie met een groep reizen. Heel benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier!

Conny

Leuk jullie verhalen weer te lezen. Veel plezier verder!

Rob

Leuk verhaal en jullie hebben alweer veel mooie dingen gezien. Geweldige foto dat die man Joost wild bekeren tot de Islam, gelukkig niet gelukt hoop ik. Wel balen dat een biertje €11 kost in het hotel, is er in de buurt geen Lidl?. Veel plezier nog samen op deze gave vakantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!